Page 2 of 2

"kaapelinsuojaputkisto"

Posted: Mon Nov 02, 2009 13:25 pm
by /kimmo
"Kaapelinsuojaputkisto" nimellä löytyy ainakin uponorin ja kwh:n tuotetta. 50mm PVC putki, jossa muhvit. Punaista tai keltaista ja valmiita mutkapaloja löytyy myös. Itse putki taipuu jonkin verran (paremmin kuin paksumpiseinämäinen viemäriputki).

Posted: Mon Nov 02, 2009 13:54 pm
by Guest
YES. Just näitä ne oli, tommoset laitan ensi kesäksi. Kaapelinsuojaputki siis. Tänksistä.

T.

Ville

PS. Keltainen on sähkölaitoksille, punainen telelaitoksille, harmaa yleiskäyttöön. Mistä sais sinistä venekäyttöön?

Re: Feneelle katos

Posted: Wed Oct 22, 2025 09:11 am
by harald
Sipoossa saa rakentaa 50 m² pressutallin joka on pystyssä 6 kk vuodesta. Kun vielä sattui olemaan viikon lomautettuna niin tuli väkerrettyä kirkko veneelle, siellä voi sitten pitää hartaita hetkiä.

Vähän liian korkea tuosta tuli, mutta piti rakentaa varman päälle ettei ole vain liian matala. Ensi talveksi pitää madaltaa tuota 60 - 100 cm niin helpottuu moni asia.

Jos teette tällaisen niin mitatkaa pressun oikea pituus ennen kuin ruuvaatte päädyt paikalleen vinotukeineen. 8 x 10 m pressu ei ole muuten 10 m pitkä vaan joku 9,7 m ehkä.

21x50 kuusirimaa ja 48x48 cm.
20251019_113309.jpg
20251020_171028.jpg
20251021_160855.jpg

Re: Feneelle katos

Posted: Wed Oct 22, 2025 09:16 am
by harald
Vähän turhan tilava tällä hetkellä.
20251021_182246.jpg

Re: Feneelle katos

Posted: Sun Oct 26, 2025 11:38 am
by olpalon
harald wrote: Wed Oct 22, 2025 09:16 am Vähän turhan tilava tällä hetkellä.

20251021_182246.jpg
Kannattaa miettiä vielä muutama vuosi ennen kuin pienentää. :D