Tiedustellaan mielipiteitä viime kauden FE83 kisoista.
Pitäisikö enemmän satsata yhden päivän juttuihin?
Vai oliko esim espoogp ja htps "sopivia"? Selvästi kisat parani toisella päivällä
joka kisassa kuitenkin.
Kisathan oli virallisesti
HTPS ennen juhannusta
Hangon Regatta, hangon regatan aikoihin
Espoo GP elokuun lopussa
FE-regatta syyskuun alussa
Tutkimus: Kisat 2006
- harald
- Hallitus
- Posts: 11047
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Tutkimus: Kisat 2006
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Re: Tutkimus: Kisat 2006
Siis näin omalta itsekkäältä näkökannaltani viikonloppujen määrä on rajallinen ja kesäviikonloppuna voi tehdä muutakin kuin purjehtia kilpaa ( erilaisten urheilulajien harrastaminen on ihan jees hommaa kansanterveydenkin kannalta!). Tällöin kaksipäiväiset kisat ovat vähän hankalia, kun silloin on sidottu molempina päivinä merelle ja se on taas pois muista harrastuksista. Ratastartit ovat varsin hauskoja, joten niitä vain enemmän, niinkuin urheiluvenekisoissa (tai niitten illanvietossa) lauantaina mietimmekin. Kuitenkin ainakin omalta kannaltani olisi mukavampaa vetää 3-monta ratastarttia yhtenä päivänä kuin 2+2 kahtena.
Tervehdys
Kysymys kilpalupäivien määrästä on kaksi piippuinen. Toisaalta yhden päivän tapahtuma jättää aikaa muuhunkin aktiviteettiin, mutta estää tehokkaasti muiden enemmän aikaa vaativien aktiviteetien harrastamisen.
Mielestäni tuntuisi helpommalta "myydä" muutama kaksipäiväinen kisa miehistölle kuin useampi yksipäiväinen. Perheetkään eivät varmasti osaa arvostaa jatkuvaa menoa.
Kysymys kilpalupäivien määrästä on kaksi piippuinen. Toisaalta yhden päivän tapahtuma jättää aikaa muuhunkin aktiviteettiin, mutta estää tehokkaasti muiden enemmän aikaa vaativien aktiviteetien harrastamisen.
Mielestäni tuntuisi helpommalta "myydä" muutama kaksipäiväinen kisa miehistölle kuin useampi yksipäiväinen. Perheetkään eivät varmasti osaa arvostaa jatkuvaa menoa.
Ystävällisin veneily terveisin PR
- harald
- Hallitus
- Posts: 11047
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Niin kilpapäivien määrä ei automaattisesti tarkoita mitään, hangon regatta
oli jopa kolmipäiväinen, plus siirrot päälle, ja siellä oli 13 venettä.
Viime vuonna FE-regatan kisa oli yksituntinen, ja sielläkin 13 venettä.
Muutama kaksipäiväinen on ihan jees, mutta miehistön saaminen molemmille
päiville saattaa olla vaikeaa joskus, siksi olisi parempi että kisat on
yksipäiväisiä, saisi vakiomiehistöllä ajaa kaikki kisat. Ennemmin ajan neljä
starttia yhden päivän aikana, kuin kaksi starttia per päivä kahden päivän
aikana.
Eli vaihtoehtona olisi tiivistää kisat niin, ettei starttien määrät vähene
oleellisesti, mutta päivien määrä vähenee. Näin voisi hellaa hyväillä kokonaisen
toisen päivän, ellei ota hellaa mukaansa veneeseen.. Hmm.. Ollin malli
ei ole ollenkaan huono
Perimmäinen tkysymys on, millä voidaan järjestää kisat niin, että saadaan
mahdollisimman monta osallistuvaa venettä.
oli jopa kolmipäiväinen, plus siirrot päälle, ja siellä oli 13 venettä.
Viime vuonna FE-regatan kisa oli yksituntinen, ja sielläkin 13 venettä.
Muutama kaksipäiväinen on ihan jees, mutta miehistön saaminen molemmille
päiville saattaa olla vaikeaa joskus, siksi olisi parempi että kisat on
yksipäiväisiä, saisi vakiomiehistöllä ajaa kaikki kisat. Ennemmin ajan neljä
starttia yhden päivän aikana, kuin kaksi starttia per päivä kahden päivän
aikana.
Eli vaihtoehtona olisi tiivistää kisat niin, ettei starttien määrät vähene
oleellisesti, mutta päivien määrä vähenee. Näin voisi hellaa hyväillä kokonaisen
toisen päivän, ellei ota hellaa mukaansa veneeseen.. Hmm.. Ollin malli
ei ole ollenkaan huono
Perimmäinen tkysymys on, millä voidaan järjestää kisat niin, että saadaan
mahdollisimman monta osallistuvaa venettä.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Tervehdys
Eikös tässä kauden mittaan ole todettu, että mitä useampia lähtöjä samana päivänä, sitä suurempi on tunku ylämerkillä -> mielekkäämpi & opettavaisempi kisa. Ja mikäli karkelot jatkuisivat vielä toisenakin päivänä, niin lopputuloshan on selviö
Kotkasta kommentoiden silläkin uhalla, ettei ensikaudella gastipaikkoja heru..
Eikös tässä kauden mittaan ole todettu, että mitä useampia lähtöjä samana päivänä, sitä suurempi on tunku ylämerkillä -> mielekkäämpi & opettavaisempi kisa. Ja mikäli karkelot jatkuisivat vielä toisenakin päivänä, niin lopputuloshan on selviö
Kotkasta kommentoiden silläkin uhalla, ettei ensikaudella gastipaikkoja heru..