Kymmenkunta lähtöä se kesti kunnes
- Lähdöt liian helppoja, pin end käytännössä aina vapaa ja ainakaan anonyymillä tasolla aina ihan tyhjä (varmaan kovempi ranking plaseeraisi kovempia vastustajia vastaan)
- Kisat muutenkin aika helppoja, lähinnä kolaroimalla voi ryssiä, osin ehkä johtuu sitten tuosta autovmg-optiosta mikä varmaan tekee sen että puolet fleetistä on välillä venevauhdiltaan oman onnensa nojassa
- Sääntömoottori ei tosiaan juurikaan jätä sijaa R15 tai 16 caseille, olkoonkin että ehkä sain yhden penaltin kun nostatin vain suoraan kylkeen (R11 väitti mutta ei varmasti ollut kun itse nostatin toisen kylkeen alapuolelta ).
- Ilman autoVMG:tä pitää olla sekunnintarkasti pinnassa, 5s herpaantuminen taas maksaa aika paljon minuutin mittaisella kryssillä -> ei tosiasiassa mahdollisuuksia pärjätä ilman tuota apua
- ei 360:iä vaan pelkkä nopeusjarru tajusin tuon vasta ehkä kymmenennen kolarin jälkeen, vie vähän pois taktisia vaihtoehtoja esim. merkkitilanteissa/lähdössä.
- Veneet muuttuvat haamuiksi rangaistuksen ajaksi, voi vaan tylysti ajaa läpi mikä avaa tavallaan taktisia mahdollisuuksia
+Peli on olemassa ja pelaajia riittää
+3D sinänsä toimiva, maisemat kivoja mutta pitäisi tutkia miten tuossa näkee sivuille (ei jaksa lukea manuaalia)
Joo, SailX:ään nähden:Virtual Regatta Offshore ja Inshore
Re: Virtual Regatta Offshore ja Inshore
Talvi tulossa. Saisko tänne offshore-puolelle uusia mukaan?
Kisata voi panostuksella välillä -kattoo silloin tällöin vs -laittaa kellon soimaan yöllä vendaa varten
Kisata voi panostuksella välillä -kattoo silloin tällöin vs -laittaa kellon soimaan yöllä vendaa varten
Tomppa
s/y Happy Ours
FIN 3767
s/y Happy Ours
FIN 3767