Valokuvia veneestä

Moderators: Petri, harald

Guest

Valokuvia veneestä

Post by Guest »

Tervehdys

Olisiko järkeä, että lähtöharjoitusten yhteydessä pitään yhteiset valokuvajaiset ja ihan filmille?

Olen itse ihmetellyt miten saada omasta veneestä kuvia ja tullut siihen tulokseen, että jonkun muun on otettava ne. Ei liene kovinkaan vaikeaa järjestää FE eskaaderia spinnuilla sopivasti kuvaajan editse. Sopivasti vaihtamalla välillä kuvaajaa saadaan kaikista veneistä varmasti edustava otos seinälle työpöydän yläpuolelle 8).
Panu
hyperaktiivi
Posts: 2289
Joined: Tue Apr 06, 2004 21:33 pm
Location: Espoo

Re: Valokuvia veneestä

Post by Panu »

Anonymous wrote:Tervehdys

Olisiko järkeä, että lähtöharjoitusten yhteydessä pitään yhteiset valokuvajaiset ja ihan filmille?
Tervehdys

Edellisen siis kirjoitin minä...
Ystävällisin veneily terveisin PR
Norppa

Valokuvat veneetä

Post by Norppa »

Jyväskylässä kuvahommia kokeiltu ja muutama FE:kin kuvattu.
Kuvattu ainakin FE83:t L45 Aiolos/A-KPS, 2002 Mariet/KVS, 2131 Bertta/JVS, 2393 Tiipii/LPS, 2744 Mun ja SunShip II/JVS ja 2815 Liisa/JVS
sekä FE741 L4899 Vaahtopää/JVS ja FE64 L4451 Elysion/APS.
User avatar
harald
Hallitus
Posts: 11046
Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
Location: P-helsinki
Vene: Charlotta
Contact:

Post by harald »

Ai kiva! Onko yhteystietoja em veneiden omistajiin? Voin tehdä heille
albumit joihin ve voivat laittaa veneitään näytille.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Norppa

FE-kuvat

Post by Norppa »

Fe64 L 4451 Elysion on Asikkalan p-seuran (juniorijaosto?) omistama ja
FE83 L45 Aiolos on Ala-Keiteleen pursiseuran kilpailupäällikön Arvo Suomalaisen vene ja Keiteleen vesistön ainoa FE83.
Olli
hyperaktiivi
Posts: 2050
Joined: Wed May 19, 2004 20:16 pm
Location: Helsinki

Post by Olli »

Aiheeseen liittyen, viimeisessä Hoskilainen-lehdessä oli juttu insinööriopiskelijasta, joka on kesäduunissa HSK:lla satamamestarin apulaisena. Heppu harrastaa purjeveneiden valokuvausta, kuvia löytyy joku yli 500 osoitteesta http://www.scanmobi.fi

Vähän vertailemalla purjenumerotaulukkoa ja FE-hakua löysin sieltä Charlottan, Olgan ja Aquan. Netissä noista postimerkin kokoisista kuvista ei ota selvää, mutta niitä saa rahalla tilata.
Post Reply