Artsi ja Erja/DANIELA
Kihti Two-Star
Kihti Two-Star
Vene veteen tiistaina, perjantaina purjehduskunnossa ja lauantaina ensimmäinen purjehdus heti kilpailun merkeissä, eli Kihti Two-Star 25.5.2013. Melko tylsän kisan peruskuvaus voisi olla seuraavanlainen: Koillistuulta 6-8m/s ja kovia puuskia. Spinnuajoa 5,5 tuntia, useita broutseja! Yksi jiippi. Yksi sulanut spinnun skuuttiploki. Puoli tuntia kryssiä maaliin, kaksi vendaa! Kaikesta huolimatta tuloksemme oli hieman yllättäen 4/11 (tosin pari DNS), eikä kolmatta sijaakaan hävitty kovin monella minuutilla. Viralliset tulokset tulevat TPS:n sivuille myöhemmin
Artsi ja Erja/DANIELA
Artsi ja Erja/DANIELA
Kyllä se täytyy iloisten yllätysten sarjaan laittaa
. Sen verran paljon oli kaikenlaista pientä vaikeutta pitkin matkaa, ja varsinkin alussa näytti, että Hoot menee meiltä karkuun, mutta ehkä pitkä matka sitten oli lopulta meille eduksi, ja jaksettiin "vääntää" loppuun asti (lue: avattiin olut vasta viimeisellä kääntömerkillä) 
terv. Artsi/DANIELA
Viralliset tulokset ilmestyneet:
http://www.turunpursiseura.fi/files/667 ... lokset.pdf
Aika tiukalle se neljäskin sija meni, eikä kolmoseen näytä sittenkään olleen realistisia mahdollisuuksia näin pitkässä spinnukisassa
http://www.turunpursiseura.fi/files/667 ... lokset.pdf
Aika tiukalle se neljäskin sija meni, eikä kolmoseen näytä sittenkään olleen realistisia mahdollisuuksia näin pitkässä spinnukisassa
terv. Artsi/DANIELA