Virtual Regatta Offshore ja Inshore

Moderators: harald, Petri

Petri
FE-junkie
Posts: 3905
Joined: Thu May 29, 2003 01:17 am
Location: Espoo

Re: Virtual Regatta Offshore ja Inshore

Post by Petri » Sun Sep 06, 2020 11:57 am

Kymmenkunta lähtöä se kesti kunnes :)
screenshot virtualregatta.png
Joo, SailX:ään nähden:
- Lähdöt liian helppoja, pin end käytännössä aina vapaa ja ainakaan anonyymillä tasolla aina ihan tyhjä (varmaan kovempi ranking plaseeraisi kovempia vastustajia vastaan)
- Kisat muutenkin aika helppoja, lähinnä kolaroimalla voi ryssiä, osin ehkä johtuu sitten tuosta autovmg-optiosta mikä varmaan tekee sen että puolet fleetistä on välillä venevauhdiltaan oman onnensa nojassa
- Sääntömoottori ei tosiaan juurikaan jätä sijaa R15 tai 16 caseille, olkoonkin että ehkä sain yhden penaltin kun nostatin vain suoraan kylkeen (R11 väitti mutta ei varmasti ollut kun itse nostatin toisen kylkeen alapuolelta :)).
- Ilman autoVMG:tä pitää olla sekunnintarkasti pinnassa, 5s herpaantuminen taas maksaa aika paljon minuutin mittaisella kryssillä -> ei tosiasiassa mahdollisuuksia pärjätä ilman tuota apua
- ei 360:iä vaan pelkkä nopeusjarru :( tajusin tuon vasta ehkä kymmenennen kolarin jälkeen, vie vähän pois taktisia vaihtoehtoja esim. merkkitilanteissa/lähdössä.
- Veneet muuttuvat haamuiksi rangaistuksen ajaksi, voi vaan tylysti ajaa läpi mikä avaa tavallaan taktisia mahdollisuuksia
+Peli on olemassa ja pelaajia riittää
+3D sinänsä toimiva, maisemat kivoja mutta pitäisi tutkia miten tuossa näkee sivuille (ei jaksa lukea manuaalia)

Post Reply