Kehuja

Moderators: Petri, harald

Veko
alokas
Posts: 27
Joined: Wed Jan 08, 2003 16:35 pm
Location: Sulkava

Kehuja

Post by Veko »

Tässä vähän kehuja:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?c ... 0001422920

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?c ... 0001424349

Helppohan noihin kehuihin on yhtyä! Seurattuani keskusteluja vajaan vuoden olen löytänyt paljon hyviä neuvoja ja vinkkejä. Ongelmat ovat paljolti samoja paitsi venetyypin myös samanikäisyyden vuoksi. Moneen ongelmaan voi (periaatteessa) myös varautua ennakolta FE83.orgista saadun tiedon perusteella. Itse tiedän ainakin tarkkailla peräsinongelmaa, joka ei (vielä!) ole kohdalle kolahtanut.

Asialla on tietysti myös kääntöpuoli eli mistä löytää aikaa toteuttaa kaikki ne parannukset, jotka ovat alkaneet kiinnostaa? Esillä ovat olleet ainakin keittiöremontti, ikkunoiden pielet, keskusnosto, akkuprojekti, keulaluukun uudelleen asennus, ym.
Erkka
luti
Posts: 434
Joined: Tue Mar 11, 2003 13:43 pm
Location: Espoo

Post by Erkka »

...pohjan putsaus, koneen vaihto, turkkilevyjen lakkaus, istuinkaukalon "tiikkaaminen", septitankki, uudet purjeet, kaappien asennus sisälle, keulakajuutan muutostyöt, vessan muutostyöt...

Ihan vain listaa jatkaakseni. Kunnia kaiketi kuuluu Haraldille, joka lienee näiden sivujen takana. Korjatkaa, jos kunniaa saa jakaa muillekin.
User avatar
harald
Hallitus
Posts: 11043
Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
Location: P-helsinki
Vene: Charlotta
Contact:

Post by harald »

:oops: No en minä näitä sivuja olisi laittanut ikinä pystyyn ellei kaveripiiriin
olisi muutenkin tullut pari muuta FE:tä. Ja historiasta niin tarkoituksena oli saada
nämä noin viisi FE:tä hki:stä purjehtimaan. Ilmeisesti oli kysyntää tälle(kin)
sivustolle.

Kiitän ja kumarraan mutta pyydän myös matskua sekä aktiviteettiä teiltäkin.
Muutama juttu on siis toisen jäsenen kirjoittama.
Kerhohan tämä on eikä minun ristiretkeni, vaikka siltä on ehkä välillä
vaikuttanutkin :)
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Post Reply