Search found 1 match

by mnurmi
Wed Jul 07, 2004 17:26 pm
Forum: Tori
Topic: Gasti esim. tiistiksiin
Replies: 0
Views: 2574

Gasti esim. tiistiksiin

Moi,

harkitsen H-veneen vaihtamista Finn Express 83:een, kun mieli tekisi hieman tilavampaa ja merikelpoisempaa venettä.

Olisi mukava päästä ottamaan hieman tuntumaa FE:stä gastina esim. tiistiksessä (kunhan taas jatkuvat).

Purjehduskokemusta on pikkupojasta lähtien aina nykyiseen 25 vuoden ikään ...