Puutelistalla on pari varustelaatikkoa joka saisi kiinnitettyä purjeveneen traileriin. Pituutta laatikolla tulisi olla 2,5 - 3,5 metriä ja korkeutta ja leveyttä noin 50 cm.
Tietääkö kukaan mistä tällaisia venetraileriin sopivia varustelaatikkoja saa ostaa. Ensimmäisenä tulisi mieleen että yritykset ...
Search found 25 matches
- Tue Jul 10, 2007 16:45 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: varustelaatikko venetraileriin
- Replies: 2
- Views: 2537
- Thu Sep 08, 2005 22:59 pm
- Forum: Racing
- Topic: Urheiluveneluokka suomeen...?
- Replies: 0
- Views: 1847
Urheiluveneluokka suomeen...?
Tuolla Plaanaa.com (www.plaanaa.com) sivustoilla tapahtuu. Suunnittelevat urheiluveneluokkaa suomeen.
Ei taida FE sopia "urheiluvene" määritelmään, vaikka 15,4 sol onkin huiput!![/url]
Ei taida FE sopia "urheiluvene" määritelmään, vaikka 15,4 sol onkin huiput!![/url]
- Thu Sep 16, 2004 12:39 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Röyhkeää plagiointia
- Replies: 7
- Views: 5359
- Thu Jul 29, 2004 09:46 am
- Forum: Off Topic
- Topic: Miksi ja mihin pursiseuraan?
- Replies: 3
- Views: 4312
- Mon Jun 21, 2004 16:59 pm
- Forum: Racing
- Topic: Vesileiriä kesäkuussa?
- Replies: 44
- Views: 32273
- Tue May 25, 2004 14:12 pm
- Forum: Tori
- Topic: Espoo - Suursaari Race gasti
- Replies: 0
- Views: 2780
Espoo - Suursaari Race gasti
Onko kenelläkään tietoa venessta joka kaipaisi yhtä tai mahdollisesti kahta gastia Espoo - Suursaari Race -kilpailuun?
Kokemusta löytyy parin vuoden verran (mm. v. 2003 Espoo - Suursaari Race 5. sija LYS I) mutta ei venettä jolla kannattaa lähteä 158 - 169 mpk:n kilpailuun.
Jos tarvitset gastia ...
Kokemusta löytyy parin vuoden verran (mm. v. 2003 Espoo - Suursaari Race 5. sija LYS I) mutta ei venettä jolla kannattaa lähteä 158 - 169 mpk:n kilpailuun.
Jos tarvitset gastia ...
- Wed Oct 15, 2003 14:28 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Perustavan kokouksen päivämäärä/aika?
- Replies: 8
- Views: 6328
Minulle ei valitettavati sovi 18.11. Että mielummin 25 tai 26.11.2003 kl. 18:00.
Onko kaikilla FE83 omistajilla äänestysoikeus, vai ainoastaan www.fe83.org jäsenveneillä?
Onko kaikilla FE83 omistajilla äänestysoikeus, vai ainoastaan www.fe83.org jäsenveneillä?
- Fri Sep 26, 2003 19:20 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: pohjamaali/myrkkymaali
- Replies: 24
- Views: 16975
- Thu Jul 31, 2003 15:07 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Isopurjeen reivauksesta
- Replies: 14
- Views: 15400
- Tue Jul 29, 2003 11:29 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Isopurjeen reivauksesta
- Replies: 14
- Views: 15400
- Mon Jul 28, 2003 13:43 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Isopurjeen reivauksesta
- Replies: 14
- Views: 15400
Isopurjeen reivauksesta
Sattuipa tässä maanantaina:...
Oltiin jo koko päivä suunniteltu kaverin kanssa että tänään lähdetään duunin jälkeen purjehtimaan.
Normaali reiti, eli kierros Westendin ja Lauttasaaren ulkopuolella. Kun huomasin että veneen
moottorin avaimet olivat jääneet kotiin niin se ei saanut estää ...
Oltiin jo koko päivä suunniteltu kaverin kanssa että tänään lähdetään duunin jälkeen purjehtimaan.
Normaali reiti, eli kierros Westendin ja Lauttasaaren ulkopuolella. Kun huomasin että veneen
moottorin avaimet olivat jääneet kotiin niin se ei saanut estää ...
- Tue Jul 08, 2003 14:35 pm
- Forum: Racing
- Topic: Helsinki-Tallinna Race 15. 8. – 16.8. 2003
- Replies: 0
- Views: 3171
Helsinki-Tallinna Race 15. 8. – 16.8. 2003
Näin Hangon Regatan jälkihurmiossa sitä suunnittelee jo seuraavaa purjehdusta..
Heinäkuu on perinteisesti pyhitetty lomapurjehduksille (Hangon Regatta poikkeuksena) joten suraava merkittävä kilpailu taitaa olla Helsinki-Tallinna Race joka käydään 15. 8. – 16.8. 2003.
Onko moni FE 83:nen ...
Heinäkuu on perinteisesti pyhitetty lomapurjehduksille (Hangon Regatta poikkeuksena) joten suraava merkittävä kilpailu taitaa olla Helsinki-Tallinna Race joka käydään 15. 8. – 16.8. 2003.
Onko moni FE 83:nen ...
- Wed May 28, 2003 13:53 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Polykarbonaatti luukku
- Replies: 49
- Views: 45634
- Fri May 23, 2003 17:47 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 valmistusnumero
- Replies: 7
- Views: 6160
Tottahan pukuit, linkki kyseiseen keskusteluun:
http://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?t=20
Toi valmistemäärä on mielenkiintoinen juttu, 213 vai mikä?
- Peik, s/y La FE´e
http://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?t=20
Toi valmistemäärä on mielenkiintoinen juttu, 213 vai mikä?
- Peik, s/y La FE´e
- Fri May 23, 2003 16:18 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 valmistusnumero
- Replies: 7
- Views: 6160
FE83 valmistusnumero
FE83:sia valmistettiin 213 kpl jotka numeroitiin 1-213. Valmistusnumeron pitäisi löytyä merkkikyltistä joka on kiinnitetty sulakepanelin viereen. Samassa kyltissä kerrotaan veneen paino, pituus, leveys, väri :shock: yms.
Olisi mielenkiintoista kartoittaa minkä numeroisia FE83.org veneet ovat ...
Olisi mielenkiintoista kartoittaa minkä numeroisia FE83.org veneet ovat ...