Valitettavasti minulla ei ole asiasta tietoa.
Yleensä Saaristoravintola Paven on hoitanut ruokapuolen, vaikka itse ruokailu tapahtuu ravintola-alueen ulkopuolella (mahdollistaa BYOB-käytännön). http://www.paven.fi/
Olen vain ESF:n jäsen, en virallinen edustaja :)
Yritän ehtiä tulla ottamaan ...
Search found 2 matches
- Fri Aug 28, 2015 10:25 am
- Forum: Racing
- Topic: Ranking 4: FE83 Luokkamestaruuskilpailu 2015 FEnetsialaiset
- Replies: 105
- Views: 95796
- Fri Aug 28, 2015 10:09 am
- Forum: Racing
- Topic: Ranking 4: FE83 Luokkamestaruuskilpailu 2015 FEnetsialaiset
- Replies: 105
- Views: 95796
Moikka kilpailijat!
Haluaisin muistuttaa teitä ilmoittautumisesta lauantai-iltapäivän ruokailuun. Ilmoittautuminen sulkeutuu tänään kello 15.
http://esbosegelforening.fi/esf-kalende ... -pa-harrys
Terveisin Lasse, ESF
Haluaisin muistuttaa teitä ilmoittautumisesta lauantai-iltapäivän ruokailuun. Ilmoittautuminen sulkeutuu tänään kello 15.
http://esbosegelforening.fi/esf-kalende ... -pa-harrys
Terveisin Lasse, ESF