Search found 12 matches
- Tue Aug 27, 2013 13:25 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Mon Aug 26, 2013 23:13 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
Kiitoksia kaikille sprinttikisaan osallistuneille Expresseille ja Feneille ajelehtivan lautakunnankin puolesta. Säätiedotuksista huolimatta iltapäiväksi sukeutui mitä mainioin purjehdussää (ennusteiden pohjalta ei pidä ikinä tehdä päätöksiä) ja Feneiden kisailua oli ilo seurata lautakunnasta. Samoin ...
- Sun Aug 25, 2013 18:10 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Wed Aug 21, 2013 16:06 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Wed Aug 21, 2013 10:30 am
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Tue Aug 20, 2013 22:15 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Mon Aug 19, 2013 12:39 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
Ragamuffin voi toimia lautakuntana Feneille. Tulkitsen, että Albinit aloittavat shown = Albinit kisaavat ensin ja Harald lautakuntana, sitten Albinit lautakuntana. Minulle käy kumpi vain. Kuulostaa järkevältä, että kokenut sprinttilautakunta toimii esimerkkinä ensin, niin siitä on noviisien helpompi ...
- Mon Aug 19, 2013 08:33 am
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Fri Aug 16, 2013 14:01 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Fri Aug 16, 2013 13:31 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Fri Aug 16, 2013 13:26 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
- Fri Aug 16, 2013 13:03 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ei EspooGP:tä elikäs Sprinttikisaa sen sijasta
- Replies: 108
- Views: 60658
Expressit mukaan sprinttikisaan
Hei!
Expressejä lähtee varmasti mukaan, jos sprinttikisa järjestetään. Myös järkkääjiä löytyy. Ensin pitäisi varmaan lyödä lukkoon paikka, ajankohta ja vapaaehtoisten määrä, jota tarvitaan.
Oletan, että ensisijainen vaihtoehto on pitää sprinttikisa Koivusaarenselällä joko la 24.8. tai su 25.8 ...
Expressejä lähtee varmasti mukaan, jos sprinttikisa järjestetään. Myös järkkääjiä löytyy. Ensin pitäisi varmaan lyödä lukkoon paikka, ajankohta ja vapaaehtoisten määrä, jota tarvitaan.
Oletan, että ensisijainen vaihtoehto on pitää sprinttikisa Koivusaarenselällä joko la 24.8. tai su 25.8 ...