[quote="Joakim] Kyllä nuo tolpat ja kannen ja rungon sauma näyttävät olevan ihan "normaalipaikassa" http://ladyday.foobar.fi/ladyday-01.html [/quote]
Tämä on se toinen 74:n ja 741:n isoista eroista, eli kansimuotti. 741:n mantookitolpat ovat kannessa kiinni, kaukana rungon saumasta.
http://sites ...
Search found 1 match
- Thu Apr 04, 2013 15:26 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Lasikuituvaurioiden korjaaminen
- Replies: 11
- Views: 12649