Eikös tuo tarkoita pursiseuran jäsenyyttä, miten luokkaliitot tähän liittyy?
Meillä on ollut veneessä vaihtuva joukko hyviä gasteja, mutta harva on kuulunut pursiseuraan.
Express-jäsenmaksut luokkamestaruuksien yhteydessä ei ainakaan meidän venekunnalle ole ollut ongelma. Jollakin porkkanalla ...
Search found 10 matches
- Sun Mar 11, 2012 16:22 pm
- Forum: Racing
- Topic: Avomeripurjehduksen MM-kisat suomessa 2012
- Replies: 237
- Views: 126558
- Sat Mar 10, 2012 20:59 pm
- Forum: Racing
- Topic: Avomeripurjehduksen MM-kisat suomessa 2012
- Replies: 237
- Views: 126558
- Wed Dec 07, 2011 22:33 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Hallitus: tieto vapaaksi
- Replies: 54
- Views: 50178
- Wed Feb 16, 2011 23:59 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Sähköisten karttojen hinnoittelu
- Replies: 20
- Views: 13256
- Fri Sep 17, 2010 16:35 pm
- Forum: Tori
- Topic: Telttatarpeita ja pohjankunnostustyökaluja
- Replies: 0
- Views: 1502
Telttatarpeita ja pohjankunnostustyökaluja
Pukki löytyi Modestyn alle.
Sitten pitäisi rakentaa teltta ja rapsutella pohja.
Eli löytyykö keltään ylijääneitä teltanosia.
Sekä työkaluja ja aineita pohjaremppaan.
okuivala () yahoo.com
Sitten pitäisi rakentaa teltta ja rapsutella pohja.
Eli löytyykö keltään ylijääneitä teltanosia.
Sekä työkaluja ja aineita pohjaremppaan.
okuivala () yahoo.com
- Sat Sep 11, 2010 12:03 pm
- Forum: Tori
- Topic: O:Telakointipukki
- Replies: 0
- Views: 1319
O:Telakointipukki
Ostan telakointipukin Albin Expressille.
7.7m, 1750 kg.
Uudeltamaalta.
okuivala (at) yahoo.com
7.7m, 1750 kg.
Uudeltamaalta.
okuivala (at) yahoo.com
- Thu Aug 27, 2009 14:08 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Purjehdusta tiimin virkistysiltaan?
- Replies: 9
- Views: 5993
- Wed Aug 26, 2009 22:17 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Purjehdusta tiimin virkistysiltaan?
- Replies: 9
- Views: 5993
Purjehdusta tiimin virkistysiltaan?
Olen järjestämässä tiimille virkistystapahtumaa.
Purjehdushan olisi paras vaihtoehto. Yritetään saada lisää ihmisiä purjehtijoiksi.
8 hengen porukka joista kahdella kipparikokemusta, neljällä gastikokemusta ja kaksi ensikertalaista.
Hienointa olisi jos pystyisi järjestämään pienen skaban kahden ...
Purjehdushan olisi paras vaihtoehto. Yritetään saada lisää ihmisiä purjehtijoiksi.
8 hengen porukka joista kahdella kipparikokemusta, neljällä gastikokemusta ja kaksi ensikertalaista.
Hienointa olisi jos pystyisi järjestämään pienen skaban kahden ...
- Sun May 24, 2009 23:00 pm
- Forum: Racing
- Topic: FE-sprint 2009 la. 23. toukokuuta
- Replies: 83
- Views: 48091
- Thu May 21, 2009 15:30 pm
- Forum: Tori
- Topic: Gasti tarjolla FE-Sprintiin
- Replies: 0
- Views: 1210
Gasti tarjolla FE-Sprintiin
Olen mukana kevään gastikoulussa. Kiinnostunut pääsemään mukaan lauantain FE-sprinttiin.
Kilpailukokemusta muutamasta kisasta H-veneellä.
t:Otto
050 54 21 672
Kilpailukokemusta muutamasta kisasta H-veneellä.
t:Otto
050 54 21 672