Su voin sitten vaikka ajaa Harald sun autosi kotiin.
Tuun mielelläni samalla kyydillä Espoon suuntaan, jos auton omistajalle ja kuskille käypi moinen :)
Ja töiden vuoksi pystyn lähtemään kohti Hankoa vasta torstaina aamulla, joten autokyyti kelpaisi. Onkohan joku lähdössä Espoon (leppävaaran ...
Search found 1 match
- Thu Jun 26, 2008 12:07 pm
- Forum: Racing
- Topic: Hangö regatta 2008 logistiikkaketju
- Replies: 10
- Views: 8386