Hej
Har en genua 1 155% WB Sails till salu.
s/y Betty album kan man se seglet.
Den är gjord i maxx pentex 15/9.
årsmodel 2007.
18,2 m2.
250 Euro + frakt Skickas enkelt med bussgods till finland
Marcus Sverige 0708-324511
Mail:Sailor200@live.se
Search found 13 matches
- Thu Nov 22, 2012 21:55 pm
- Forum: Tori
- Topic: Genua 1 WB sails
- Replies: 0
- Views: 1575
- Thu Sep 15, 2011 20:11 pm
- Forum: Racing
- Topic: Internationell regatta?
- Replies: 2
- Views: 1829
- Tue Dec 16, 2008 22:33 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kölprofil
- Replies: 10
- Views: 5933
- Wed Dec 10, 2008 23:15 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kölprofil
- Replies: 10
- Views: 5933
- Tue Nov 11, 2008 21:43 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kölprofil
- Replies: 10
- Views: 5933
- Thu Nov 06, 2008 19:52 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kölprofil
- Replies: 10
- Views: 5933
- Tue Nov 04, 2008 22:06 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kölprofil
- Replies: 10
- Views: 5933
Kölprofil
Hej
Skulle vilja ha lite tips på hur man fixar till kölprofilen har tittat på min och jag tycker inte den ser likadan ut på bägge sidor
Kanske skulle fråga om någon som har gjort detta har märkt någon skillnad
Har set på bilderna att ni placerar tre mallar på olika höjder
Man måste väll oxå ...
Skulle vilja ha lite tips på hur man fixar till kölprofilen har tittat på min och jag tycker inte den ser likadan ut på bägge sidor
Kanske skulle fråga om någon som har gjort detta har märkt någon skillnad
Har set på bilderna att ni placerar tre mallar på olika höjder
Man måste väll oxå ...
- Fri Aug 22, 2008 13:40 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Segling i höga vågor
- Replies: 5
- Views: 3429
- Tue Aug 19, 2008 23:41 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Segling i höga vågor
- Replies: 5
- Views: 3429
- Tue Aug 19, 2008 22:22 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Segling i höga vågor
- Replies: 5
- Views: 3429
Segling i höga vågor
Hej
Skulle vilja ha lite tips om hur man ska segla båten i höga vågor och stark vind har lite problem med detta får ingen fart på kryssen
Marcus
Skulle vilja ha lite tips om hur man ska segla båten i höga vågor och stark vind har lite problem med detta får ingen fart på kryssen
Marcus
- Tue Oct 23, 2007 22:49 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Centrumlyft
- Replies: 5
- Views: 4282
- Sat Oct 20, 2007 11:25 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Centrumlyft
- Replies: 5
- Views: 4282
- Wed Oct 17, 2007 20:07 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Centrumlyft
- Replies: 5
- Views: 4282
Centrumlyft
Hej är det någon som har centrumlyft på sin båt.
Skulle vilja veta vilka bultar man ska lyfta i gärna bilder.
Marcus
Skulle vilja veta vilka bultar man ska lyfta i gärna bilder.
Marcus