Nimim. ei Fe-neilijä.
Search found 3 matches
- Wed Aug 17, 2005 13:42 pm
- Forum: Racing
- Topic: NJK saaristopurjehdus eilen
- Replies: 4
- Views: 5569
- Wed Aug 17, 2005 12:57 pm
- Forum: Racing
- Topic: NJK saaristopurjehdus eilen
- Replies: 4
- Views: 5569
Kryssikulma?
Voikos tuosta käppyrästä päätellä, että todellinen nousukulma ei ole keskimäärin juuri 45° parempi ollut?
- Tue May 03, 2005 10:34 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Septitankki
- Replies: 18
- Views: 14487