by Panu » Fri Sep 04, 2015 14:45 pm
Lazy Days II wrote:Hei! Onko kellään kertoa kokemuksista vaihtaa Volvo Penta MD5b+saildrive 110 moottori uuteen FE83:sessa? Volvo nykyinen on 3 settiä liian korkea konehuoneeseen, Fionan vaihdossa jouduttiin tekemään huoltoluukkua, myöskin Beta 20 näyttäisi olevan liian korkea FE:n konetilaan. Eli onko joku ratkaissut tämän vaihdon tekemättä reikää moottoritilan kattoon?Terv Stig-Erik
Tervehdys
Teekkareiden Trip Tease:n vanha Volvo vaihtui kauan aikaa sitten Yanmar 1gm:ksi. Toisaalta Teasen moottoritilan kattoon oli tehty tuo "tarkastusluukku", kun tila kävi ahtaaksi.
Onko tuo sail driven peti niin korkea, ettei uudet moottorit mahdu muuten sisään. Miten olisi uusi matalampi peti?
[quote="Lazy Days II"]Hei! Onko kellään kertoa kokemuksista vaihtaa Volvo Penta MD5b+saildrive 110 moottori uuteen FE83:sessa? Volvo nykyinen on 3 settiä liian korkea konehuoneeseen, Fionan vaihdossa jouduttiin tekemään huoltoluukkua, myöskin Beta 20 näyttäisi olevan liian korkea FE:n konetilaan. Eli onko joku ratkaissut tämän vaihdon tekemättä reikää moottoritilan kattoon?Terv Stig-Erik[/quote]
Tervehdys
Teekkareiden Trip Tease:n vanha Volvo vaihtui kauan aikaa sitten Yanmar 1gm:ksi. Toisaalta Teasen moottoritilan kattoon oli tehty tuo "tarkastusluukku", kun tila kävi ahtaaksi.
Onko tuo sail driven peti niin korkea, ettei uudet moottorit mahdu muuten sisään. Miten olisi uusi matalampi peti?