Oman Webaston toiminta ainakin on seuraavanlainen:
1.Sulaketaulusta lämmppäri asentoon on, ja asetetaan termostaatista haluttu lämpötila.
2. Webaston polttoaine pumppu alkaa pumpaamaan tasaisella nakutuksella polttoainetta. (Ota polttoaineputki pois webastosta ja anna pumppaa kaikki ilmat pois siitä kunnes tulee pelkkää löpöä ja kytke takaisin.)
3.Tämän jälkeen lämmitin hörähtää käyntiin, ensiksi tulee hetken viileää ja sitten 'tuli'kuumaa.
-Jos webasto ei lähde käyntiin niin se yrittää kaksi kertaa noin 30-60s ajan puhaltaa ja sammuu. Tähän saattaa vaikuttaa kohdan 2 ilmauksen puute
- Jos polttoainesyöttö on ok, niin seuraava vaihtoehto liekkivahti. Löytyy webaston kyljestä(iso musta sähköliitin)otetaan irti, jonka alta löytyy noin 5cm pitkä lyijykynän paksuinen liekkivahti. Ajan kuluessa sen pää turpoaa eikä tule kuin väkivalloin ulos reiästään. Se ei saisi olla turvonnut.
-Seuraavaksi Webaston rungosta löytyy musta kuminen ympyrä, joka on ylikuumenemis suoja. Paina sormella pohjaan, jos ei ole.
-Webaston kiinnitys kohdasta löytyy pannan alta mikrokytkin, joka tulee olla pohjassa. Aukeaa jos laite irtoaa pannastaan.
-Ja se tärkein johdot eivät startin aikana lämmetä(pitää olla riittävän paksua) ja hapettumiin CRC:tä
Todennäköisesti se pakoputkesta tuleva on vettä. Onko joutsenkaula olemassa? Webasto kuluttaa niin vähän,että löpöä ei lennä kaaressa.
Niin ja oma lämppäri oli mallia 18D. Toivottavasti en sekoittanut täydellisesti
