by jorma » Sat Jan 28, 2006 12:08 pm
Tässä syksyllä tuli moitiskeltua yleensä hyvälaatuisena tunnettua veneekorjausfirmaa (Leevene) v. 2001 sattuneen moottorin asennuksen yhteydessä tapahtuneen virheen jälkihoidosta. (Aiheutti sen että akselin stefat täytyi viime syksynä vaihtaa, minkä Harad ansiokkaasti HSK:lla suoritti "FE-jäsenpalveluna".)
Kun nimittäin pääsin puhe- ja meiliväleihin firman johtajan eli Joni Leeven kanssa alkoivat asiat sujua.
Vastapalveluksena siitä, että eivät stefoja vaihtaneet, he korjasivat tihkuvuotoa aiheuttaneen potkurin kannakkeen kiinnityksen tässä joulun alla. Eli - yllätys minulle ainakin - he hakivat Marilynin viereiseltä HSK:lta peitot ja kaikki päällä, korjasivat kannakkeen siististi ulkopuolelta ja veivät veneen takaisin paikalleen.
Tässä on ollut aikaisemmin keskustelua siitä, riittääkö se ulkopuolinen korjaus pelkästään. Joni Leeven mukaan se riittää silloin jos kannake ei juuri heilu - ovat kuulemma korjanneet näitä ennekin ja muissakin kuin FE:ssa.
Eli - kuten minulle työelämässä konsultit opettivat - hyvin suoritettu reklamaation hoito tuo positiivista palautetta, ja lopputulos on firman kannalta usein parempi kuin ettei virhettä olisi ollenkaan tapahtunut.
kesä lähenee
Jorma
Tässä syksyllä tuli moitiskeltua yleensä hyvälaatuisena tunnettua veneekorjausfirmaa (Leevene) v. 2001 sattuneen moottorin asennuksen yhteydessä tapahtuneen virheen jälkihoidosta. (Aiheutti sen että akselin stefat täytyi viime syksynä vaihtaa, minkä Harad ansiokkaasti HSK:lla suoritti "FE-jäsenpalveluna".)
Kun nimittäin pääsin puhe- ja meiliväleihin firman johtajan eli Joni Leeven kanssa alkoivat asiat sujua.
Vastapalveluksena siitä, että eivät stefoja vaihtaneet, he korjasivat tihkuvuotoa aiheuttaneen potkurin kannakkeen kiinnityksen tässä joulun alla. Eli - yllätys minulle ainakin - he hakivat Marilynin viereiseltä HSK:lta peitot ja kaikki päällä, korjasivat kannakkeen siististi ulkopuolelta ja veivät veneen takaisin paikalleen.
Tässä on ollut aikaisemmin keskustelua siitä, riittääkö se ulkopuolinen korjaus pelkästään. Joni Leeven mukaan se riittää silloin jos kannake ei juuri heilu - ovat kuulemma korjanneet näitä ennekin ja muissakin kuin FE:ssa.
Eli - kuten minulle työelämässä konsultit opettivat - hyvin suoritettu reklamaation hoito tuo positiivista palautetta, ja lopputulos on firman kannalta usein parempi kuin ettei virhettä olisi ollenkaan tapahtunut.
kesä lähenee
Jorma