Perussääntönä on että laipioitten kohdalla on runkoa parasta nostaa.
Jos tarkasti katsoo kylkiä niin laipioitten paikka saattaa paistaa läpi,
etenkin jos kyljet on juuri vahattu.
Ellei niin voidaan mitata paikat ja siirtää mitat reelinkilistaan.
Styyran puolelta takanahan ei ole laipiota mutta takapaikka voidaan katsoa
paaran puolelta.
Meillähän on keskinostopiste nykyään. Tosi hyvä kun nostoliinat eivät
vedä maalia kupruille, saattaa olla parempi kyljille myös kun niihin ei
kohdistu minkäänlaista sisäänpäin puristuvaa voimaa. Ja helppo on
käyttää, hihna katosta läpi ja koukku kiinni.
2003 tuli näköjään tuo nostopiste meille:
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... m51&page=5
Perussääntönä on että laipioitten kohdalla on runkoa parasta nostaa.
Jos tarkasti katsoo kylkiä niin laipioitten paikka saattaa paistaa läpi,
etenkin jos kyljet on juuri vahattu.
Ellei niin voidaan mitata paikat ja siirtää mitat reelinkilistaan.
Styyran puolelta takanahan ei ole laipiota mutta takapaikka voidaan katsoa
paaran puolelta.
Meillähän on keskinostopiste nykyään. Tosi hyvä kun nostoliinat eivät
vedä maalia kupruille, saattaa olla parempi kyljille myös kun niihin ei
kohdistu minkäänlaista sisäänpäin puristuvaa voimaa. Ja helppo on
käyttää, hihna katosta läpi ja koukku kiinni.
2003 tuli näköjään tuo nostopiste meille:
http://www.fe83.org/gallery/view_album.php?set_albumName=album51&page=5