by Joakim » Mon Feb 18, 2013 16:54 pm
vvoltti wrote:Xp33:ssa vähän ihmetytti, kun siinä ei ollyt _yhtään_ ulkosäilytystilaa. No kaasupullo toki, mutta ei lokeron lokeroa tavaroille sitloorassa.
Fendareita nyt vielä heittelee turkille kun ne laitetaan kuitenkin yöksi laidalle, mutta että sisälle pitäisi varastoida roikka, varapinna, ämpäri, ankkuriköysi, poijuhaat, varapolttoaine, keksi, täydet roskapussit jne. jne.
V.
Keulassa oli sentään pieni ankkuriboksi!
Eihän tuota oikein lomakäyttöön ole tehty. Vesitankki täytetään pentterissä olevasta korkista, dieselin täyttöpaikka on suoraan sisäänkäynnin edessä sitloodan lattialla jne.
Konseptina vaikuttaa olevan kovasti X-99:n kaltainen, mutta ei kuulemma ole minkäänlaista tavoitetta OD-luokasta ja veneissä tulee olemaan erilaisia mastoja ja kölejä.
Hinnat ovat kyllä muuttuneet, sillä X-99 maksoi vuonna 1987 244 000 mk. Samana vuonna testatut 30-jalkaiset perheveet (Bavaria 30, Dehler 31, First 305, Guyline 95, Inferno 31 ja Maxi 909) olivat yhtä kalliita. Silloin siis sai suuremman, nopeamman, mutta ankeammin sisustetun veneen samalla hinnalla. Nyt samassa hintaluokassa ovat monet 35-jalkaiset C/R-veneet (Dehler 35, Dufour 36P, First 35 jne.), jotka ovat todella paljon tilavampia ja yhtä nopeita tai vielä isommat cruiserit.
Vaikea kuvitella, että pitäisi hintansa läheskään X-332/34:n tavoin.
[quote="vvoltti"]Xp33:ssa vähän ihmetytti, kun siinä ei ollyt _yhtään_ ulkosäilytystilaa. No kaasupullo toki, mutta ei lokeron lokeroa tavaroille sitloorassa.
Fendareita nyt vielä heittelee turkille kun ne laitetaan kuitenkin yöksi laidalle, mutta että sisälle pitäisi varastoida roikka, varapinna, ämpäri, ankkuriköysi, poijuhaat, varapolttoaine, keksi, täydet roskapussit jne. jne.
V.[/quote]
Keulassa oli sentään pieni ankkuriboksi!
Eihän tuota oikein lomakäyttöön ole tehty. Vesitankki täytetään pentterissä olevasta korkista, dieselin täyttöpaikka on suoraan sisäänkäynnin edessä sitloodan lattialla jne.
Konseptina vaikuttaa olevan kovasti X-99:n kaltainen, mutta ei kuulemma ole minkäänlaista tavoitetta OD-luokasta ja veneissä tulee olemaan erilaisia mastoja ja kölejä.
Hinnat ovat kyllä muuttuneet, sillä X-99 maksoi vuonna 1987 244 000 mk. Samana vuonna testatut 30-jalkaiset perheveet (Bavaria 30, Dehler 31, First 305, Guyline 95, Inferno 31 ja Maxi 909) olivat yhtä kalliita. Silloin siis sai suuremman, nopeamman, mutta ankeammin sisustetun veneen samalla hinnalla. Nyt samassa hintaluokassa ovat monet 35-jalkaiset C/R-veneet (Dehler 35, Dufour 36P, First 35 jne.), jotka ovat todella paljon tilavampia ja yhtä nopeita tai vielä isommat cruiserit.
Vaikea kuvitella, että pitäisi hintansa läheskään X-332/34:n tavoin.