by jorma » Sat Apr 23, 2005 11:00 am
Kiitos Harald viimesyksyisestä aherruksesta Marilynin stefojen kanssa. Kuvia on neljä kappaletta Marilynin kuvasivuilla ja niistä voisi olla hyötyä muillekin jos joku asiantuntija

laittaisi niihin vähän tekstiä.
Kuvista muuten näkyy, miten moottori oli pudonnut takaosastaan uuden moottorin asennuksen jälkeen parissa vuodessa, mikä oli ilmeisesti syynä stefojen vuotamiseen ja vaurioitumiseen. Moottoria kiinnipitävistä yläpuolisista muttereista puuttuivat prikat, jotka asentajalta olivat kai unohtuneet. Eli kannattaa myös joskus katsoa etteivät kannatinmutterit ole löystyneet (sormin irroitettaviksi!).
Tarkoititko sillä tarkastuksella, että tulisi vilkaista keväisin siitä muutaman millin raosta (sinisen) laipan ja messinkisen öljysäiliön välistä, ettei siellä näy mitään mustaa pullistumaa. Onko se sisempi stefa muuten siihen rakoon nähden ilman mitään kantta tai vastaavaa (näin sen kyllä avonaisena mutten muista) pelkän jousen varassa?
terv. Jorma Kärkkäinen
s/y Marilyn
Kiitos Harald viimesyksyisestä aherruksesta Marilynin stefojen kanssa. Kuvia on neljä kappaletta Marilynin kuvasivuilla ja niistä voisi olla hyötyä muillekin jos joku asiantuntija :wink: laittaisi niihin vähän tekstiä.
Kuvista muuten näkyy, miten moottori oli pudonnut takaosastaan uuden moottorin asennuksen jälkeen parissa vuodessa, mikä oli ilmeisesti syynä stefojen vuotamiseen ja vaurioitumiseen. Moottoria kiinnipitävistä yläpuolisista muttereista puuttuivat prikat, jotka asentajalta olivat kai unohtuneet. Eli kannattaa myös joskus katsoa etteivät kannatinmutterit ole löystyneet (sormin irroitettaviksi!).
Tarkoititko sillä tarkastuksella, että tulisi vilkaista keväisin siitä muutaman millin raosta (sinisen) laipan ja messinkisen öljysäiliön välistä, ettei siellä näy mitään mustaa pullistumaa. Onko se sisempi stefa muuten siihen rakoon nähden ilman mitään kantta tai vastaavaa (näin sen kyllä avonaisena mutten muista) pelkän jousen varassa?
terv. Jorma Kärkkäinen
s/y Marilyn