by Petri » Tue May 29, 2012 11:37 am
Moi
Me puhutaan vähän nyt eri asioista, markkinointi (juuri kohderyhmille, tosin sikäli huomioitakoon että ollaan mekin kohderyhmiä koska suurin osa on töissä ja työpaikkojen virkistystoimintahan teidänkin pää-lypsylehmä taitaa olla) "tule purjehtimaan VO60-veneellä, kaksi yhden hinnalla"-viesteineen on toki oma juttunsa mutta lähinnä sellainen "btw. ollaan tuomassa VO60-venettä suomeen, ohessa projektin nettisivu" ei välttämättä vielä soita hälytyskelloja mainostoiminnasta (vaikka se sitä vähän onkin).
Sitä lähinnä tarkoitin ensimmäisellä viestilläni, että onhan tämä projekti ollut tiedossa jo pitkään mutta että projektin nettisivu tulee ekana vastaan google adsissa eikä esim. AMP:n linkkilistalta uutisen muodossa, jonkun bloggerin "laiturihuhuna" tai sitten foorum-postista, herätti pientä huvittuneisuutta. Suomeen kai sitten oikeasti kaivattaisiin blurin tyylistä toimintaa kun plaanaan uutistoimintakin on olematonta, SPV:tä ei voisi vähempää kiinnostaa (Nauticiin varmaan saatte/olette jo toteuttamassa stoorin helposti, prkl, jos ei muuta niin ottakaa mut joskus kyytiin niin kirjoitan sellaisen sinne kun kuulemma lähinnä vain kaipaavat tekstejä oman toimittajakunnan ollessa kovin ohut)ja blogosfääri on tosiaan kokoelma enemmän tai vähemmän aktiivisia sivustoja. Ei kaiken "markkinoinnin" tarvitse olla markkinointia, vaan myös juuri em. puskaradiota, purjehtijoilta purjehtijoille (no, kuten todettua FB:ssä näin varmasti on jo tapahtunutkin).
Moi
Me puhutaan vähän nyt eri asioista, markkinointi (juuri kohderyhmille, tosin sikäli huomioitakoon että ollaan mekin kohderyhmiä koska suurin osa on töissä ja työpaikkojen virkistystoimintahan teidänkin pää-lypsylehmä taitaa olla) "tule purjehtimaan VO60-veneellä, kaksi yhden hinnalla"-viesteineen on toki oma juttunsa mutta lähinnä sellainen "btw. ollaan tuomassa VO60-venettä suomeen, ohessa projektin nettisivu" ei välttämättä vielä soita hälytyskelloja mainostoiminnasta (vaikka se sitä vähän onkin).
Sitä lähinnä tarkoitin ensimmäisellä viestilläni, että onhan tämä projekti ollut tiedossa jo pitkään mutta että projektin nettisivu tulee ekana vastaan google adsissa eikä esim. AMP:n linkkilistalta uutisen muodossa, jonkun bloggerin "laiturihuhuna" tai sitten foorum-postista, herätti pientä huvittuneisuutta. Suomeen kai sitten oikeasti kaivattaisiin blurin tyylistä toimintaa kun plaanaan uutistoimintakin on olematonta, SPV:tä ei voisi vähempää kiinnostaa (Nauticiin varmaan saatte/olette jo toteuttamassa stoorin helposti, prkl, jos ei muuta niin ottakaa mut joskus kyytiin niin kirjoitan sellaisen sinne kun kuulemma lähinnä vain kaipaavat tekstejä oman toimittajakunnan ollessa kovin ohut)ja blogosfääri on tosiaan kokoelma enemmän tai vähemmän aktiivisia sivustoja. Ei kaiken "markkinoinnin" tarvitse olla markkinointia, vaan myös juuri em. puskaradiota, purjehtijoilta purjehtijoille (no, kuten todettua FB:ssä näin varmasti on jo tapahtunutkin).